Bio!

Så var mitt och Benjamins omtalade biobesök äntligen gjort. Det är så mysigt att hitta på saker på egen hand med honom, min stora lilla fina kille!
 
Tigers film fick det bli, den var drygt en timme lång och Skrutten orkade se hela. Hemma har han ju haft ro att se en hel långfilm ända sedan i höstas, men det kan vara svårt att fokusera ibland när saker och ting lockar runt omkring, såklart! Men han orkade med att se hela på bio med alltså, imponerande. Fast han stod upp under halva filmen, hihi. Tur det var få sällskap i salongen och att även de andra kidsen hade lite myror i benen :)
 
Jag vet inte vilket vad som var mest spännande: filmen, mörkret, att vi drack fanta (nytt på Skruttens front, med kolsyrad dricka, om man bortser från bubbelvatten då som han varit galen i sedan han var drygt ett år..) eller att man kunde spana ner på alla människor och kiosken i entrén genom staketet på andra våningen där vår salong låg. Det hände mycket spännande när man går på bio alltså!
 
Att blogga från mobilen fungerar fortfarande inte. Så irriterande för mig som mer eller mindre alltid bloggar på språng. Hoppas det åtgärdas snart! Därav blir det längre mellan inläggen, men det får ni leva med :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0