Det var värst...

...vad ni var dåliga på att lämna semestertips! :)

Nästa vecka ska vi till min farmor och farfar på landet ett par nätter. Och fira midsommar förstås, på Styrsö hos vännerna. Och sen ska vi "passa" katt och hus i Frillesås. Och så blir det Småland en vecka.

Förutom det blir det mest små utflykter häromkring. Massa familjemys ska vi ha! Daniel och jag tänker oss också att vi ska passa på att ha lite tid för oss själva med ett barn i taget så att säga. Eller ja, Fabian lär väl inte bry sig så mycket om vad vi hittar på, så länge han får hänga med, hihi. Men Benjamin kommer njuta av att få lite egentid med mamma/pappa, han behöver det just nu!

Benjamin och jag ska sticka iväg på bio bland annat. Första biobesöket! Ungen blev eld och lågor när jag berättade om den stora "tvn" och att man kan köpa popcorn. Spännande! "Och så finns det en JÄTTESTOR Ior!" tjoade ungen glatt. "Som man kan studsa på!"

?

Som sagt, det ska bli spännande med biobesök. Jag ser mest fram emot att möta Ior i jätteformat. Honom har jag aldrig hört talas om förut.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skriver såå bra!!!

2012-06-14 @ 22:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0