"Pappa, jag älskar dig!"

Igår var det som sagt sommarfest på Benjamins förskola. Barnen bjöd på sång och sen hade vi picknick med egen fika på gräsmattan. Jag hade fixat goda mackor och packat ner Skruttens nya favoritkakor, Singoalla cheesecake jordgubb.

Gissa vad som var mest intressant, smörgåsarna eller kakorna? En kaka lyckades ungen knipa åt sig direkt, sen sa vi att han minsann fick äta lite av sin macka innan han fick en till.

Sagt och gjort, han tog fyra små bett på smörgåsen och sen kröp han upp i sin pappas famn och sa: "Pappa, jag älskar dig!" "Åh! Jag älskar dig med!" svarade Daniel, varpå den lilla lurifaxen kvickt som ögat frågar: "Kan jag få en kaka till?"

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0