Godmorgon!

Idag känns det som måndag, fast det är onsdag!

Vilken härlig dag vi fick igår! Först Nolhagaparken med vännerna. Första dagen ute för killingarna, de var så skygga, men såååå söta! Benjamin vågade klappa alla, även största pappa-geten. Men morfar gris (Benjamins påhitt) var så enormt stor att vi blev rädda allihop, haha! Sen blev det bus och picknick vid deras fina lekplats och så en promenad ner till stan för att köpa glass. Alingsås är himla mysigt tycker jag!

Därefter var vi lagom sugna på att åka tillbaka hem till lägenheten, så vi bjöd in oss själva till mina föräldrar istället. Där blev det bad i poolen för Benjamin och kusin Vincent. Oj, så kul de hade! Och så godaste grillmiddagen på det, underbart!

Nu hoppas jag vädret håller i sig ett tag, detta kan jag absolut vänja mig vid :)

Bjuder på mobilbild på rufsig mamma och morgonpigg liten gosse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0