Sjukstuga!

Usch, jag får rysningar när jag ser mitt förra inlägg. Toy Story filmen skall få försvinna spårlöst från vårt hem tänkte jag, dockor och plastsågar hör definitivt inte ihop!

Idag har dock herrn fått precis som han velat och "Toj stoj" har rullats på dvdn två gånger trots att mamman ogillar den. Vi (Benjamin) har nämligen sjukstuga här hemma. Han åkte på feber igår kväll och har haft förhöjd temp idag. Energi har han dock haft ändå, så det räcker och blir över. "Nä, ja är inte huk mamma!" har han sagt när jag velat ta tempen. Älskade unge!

Kläderna fick han välja själv idag, dagen till ära. Snygging, eller hur?! :)


Kommentarer
Postat av: Ing-Marie

Han mycket lik sin farfar i klädstil kan jag tycka. Goa unge!!!! Kram

2012-05-24 @ 13:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0