Mysmåndag!

Har haft en fullspäckad och väldigt härlig helg. Började den dock med att få stopp på bilen i parkeringshuset vid Allum i fredags kväll. Mitt i vägen för alla stod jag. Klockan halv nio, ensam, en fredagskväll. Jippi! Det löste sig dock bra, en kär vän ryckte ut och hämtade mig och Daniel fick hämta bilen dagen därpå. Och ratta hem utan styrservo (heter det så?!). Men det är en historia för sig!

Lördagen proppade jag full med häng med vänner. Först soppmiddag här med mina tre "GGG-tjejer". Sedan vin och tapas på stan med två andra snygga bruttor. perfekt!

Och igår var det dags för mig att fylla 25 igen. Det var lika trevligt i år igen, tredje året på raken!

Idag myser jag med mina gossar. Har just landat i soffan. Båda barnen sover middag och jag ska ta igen mig efter en trevlig och intensiv förmiddag fylld med morgonbolibompa, promenad, utelek, fyra bajsblöjor, innelek/soffhäng och god lunch ala rester från gårdagens kalas. Puh!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Sofia kusin

Vad fina ni är :D

2012-11-19 @ 13:16:12
Postat av: Moster Maria

Grattis i efterskott!! Ni är jättefina.. <3

2012-11-19 @ 16:47:34
Postat av: Carro

Finaste

2012-11-20 @ 08:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0