Söndag och sjukdag.

Har just bäddat ner mig i sängen med fleecemorgonrock och raggsockar på. Det är kyligt i vårt sovrum ikväll!

Fönstret är öppet ordentligt och släpper in kall novemberluft, för bredvid mig ligger Fabian med ansträngd andning och hosta. Falsk krupp har han åkt på, vår lilla prins...

Han vaknar till ofta, så då får vi sitta med honom upprätt i famnen framför fönstret så han får andas frisk luft tills han lugnar sig och somnar om igen.

Åh, vad jag önskar att jag kunde trolla bort det... Mitt lilla hjärtegryn!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackars lillprinsen <3

2012-11-26 @ 09:15:18
Postat av: Ing-Marie

Stackars lilla gubben <¥

2012-11-26 @ 09:28:03
Postat av: Ulrika

Krya på lillkillen! Kram

2012-11-26 @ 20:14:34
URL: http://ulrikaslillablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0