Finurligheter.

Benjamin är som ni vet inte sen med att hitta på skojiga repliker och finurliga lösningar till det mesta. Den ungen bidrar till åtminstone ett gapskratt om dagen.

Förra veckan, i fredags närmare bestämt, hade vi haft en riktig innedag jag och mina grabbar. När Daniel kom hem bestämde jag att Benjamin och jag behövde en nypa luft och föreslog en stunds utelek.

Skrutten var däremot inte sugen på det. Han ville hellre hoppa i mammas och pappas säng.

"Jooooo, det blir kul! Vi behöver komma ut en stund idag med..." lockade jag.

"Men mamma, om jag öppnar fönstret lite här inne.. Då får vi ju lite frisk luft!" svarade ungen blixtsnabbt.

Se där ja, svar på tal där också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0