När Skrutten fixar frukost.

Härom morgonen bestämde Benjamin sig för att pimpa sin frukost en aning. Ett par skedar yoghurt blandades ner i glaset med juice och så lite flingor på toppen. Mums!

"vill du smaka, mamma?" erbjöd han.
"Nej, tack. Jag tror inte jag gillar det där." svarade jag.

Ungen funderade en stund och frågade sedan listigt: "Mamma, gillar du yoghurt?"
"Ja." svarade jag och började genast gissa vartåt detta var på väg.
"Och du gillar väl juice?"
"Ja... jo... det gör jag ju..." svarade jag motvilligt.
"Då kommer du verkligen gilla detta! Smaka, det är suuuuupej smajjigt!" sa ungen glatt.

Jag tackade nej tillslut ändå. Trots att det endast innehöll välsmakande ingredienser.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Underbara unge!!!

2012-10-04 @ 23:07:51
URL: http://ulrikaslillablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0