Sångstunds-onsdag.

 
Yes, sångstund idag igen. Fabian sover som en klubbad säl efteråt och så även idag. Jag får en skön stund med min lunch, kaffe och iPhone. Eller nej, dator menar jag såklart. Telefonen ligger i tryggt förvar i en påse med ris.
 
Idag får vi leksällskap med oss hem efter förskolan. Emilia och hennes mamma. För ungefär ett år sedan var Benjamin och Emilia helt tokiga i varandra. Det fanns liksom ingen hejd på lyckan när de sågs. Den där förälskelsen har lagt sig nu, men nog gillar de varandra fortfarande. Vill jag tro iallafall, för hon är söt som en liten sockerbit! :)
 
Kram!
 
 
 
Mina älskade trollungar!
 

Kommentarer
Postat av: A

Vilka små prinsar!

2012-10-18 @ 19:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0