Sjukstuga!

Vi har haft sjukstuga hela veckan. Benjamin har haft höstblåsor och varit hemma från förskolan. Han blev så besviken igår när han inte fick gå, men mamman hans förklarade vänligt att man inte kan vara där om man har ont i munnen och inte kan äta.

"Men mamma, jag har en idé, jag kan ta med välling!" (det enda han levt på sedan i måndags...)

Idag var det fotografering och han fick gå dit en sväng. Min tanke var att hämta hem honom före lunch. Men han verkar ju jättepigg, menade fröknarna, och så skulle de ha kalas för hans kompis. Klart han skulle stanna, tyckte de och lovade ringa om han inte orkade med.

Och det tackade jag såklart inte nej till! :) Så jag och Fabbe har vart en sväng på öppna förskolan och sedan vilat middag. Välbehövligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0