Hej fredag!

Vi startade dagen med mys i soffan som vanligt. Killarna lekte "koja, koja" under mitt täcke en lång stund. Älskar att ha "tätt" mellan barnen, de har redan stor glädje av varandra och det är så mysigt!

Sedan fick vi besök av min pappa en sväng. Han hann med att pussla två pussel med Benjamin trots att han egentligen hade lite bråttom. Bästa morfarn!

Och så tog vi bilen hem till min syster och Vincent för lekdejt. Herregud, vilket kaos det blir när vi ses med alla grabbar. Ett härligt kaos! Jag bara skrattar när jag tänker på hur kaosartat det kommer vara om ett år, när Fabian är stor nog att hänga med i de andras busiga tempo. Haha!

Ha en härlig helg fina vänner, fyll den med sådant som gör er glada!


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag är också glad för "tätt". Tror o hoppas Noa o Leo ska ha mycket skoj ihop!!!:)

2012-09-28 @ 15:30:49
Postat av: morfar/pappa

Har lite ångest att jag inte hann med det tredje pusslet

2012-09-29 @ 13:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0