Budapest.

Daniel och jag har tillbringat helgen på tu man hand i Budapest. Vi for i torsdags eftermiddag och kom hem i förmiddags. Barnen har varit i tryggt förvar hos sin mormor och morfar under tiden. Vi är så lyckligt lottade som har förmånen att kunna lämna bort dem och åka iväg själva sådär, och tre nätter dessutom! Man kan verkligen behöva ladda batterierna som småbarnsföräldrar ibland. Men ni kan ju gissa att det var minst lika härligt att hämta hem dem idag, älskade ungar!
 
Och Budapest, vilken otroligt vacker stad. Vi ägnade dagarna åt att strosa omkring från uteservering till uteservering, njuta av solen och att våren faktiskt hunnit dit på riktigt, titta på vackra byggnader och bara prata om livet. Helt ostört, bara vi två! Fantastiskt.
 
Jag önskar jag kunde visa er bilder som gjorde stan rättvis, men jag lämnade faktiskt "riktiga" kameran hemma och ägnade tiden åt mannen i mitt liv istället för att fotografera. Ett mycket bra beslut! :)
 
 
 
Kram.

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad härligt det låter:)

2013-05-01 @ 19:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0