...och så lite magsjuka!

Då kom den på besök igen. Magsjukan.

Killarna var på väg till Floda igår, för att äntligen få leka med kompisarna Anton och William. Nästan framme kräktes Fabian ner hela sig, där han satt i bilstolen.

Åksjuk kanske, tänkte jag när jag fick sms från Daniel. Det har hänt i bilen tidigare nämligen. Eller kan det bero på att vi trappat upp mängden mjölk i hans kost?

Men icke. Senare på kvällen kräktes han igen. Och inatt. Och nu på morgonen. Fast det finns ju liksom inget kvar att kräkas upp.

Törstig är han, den stackarn och skriker argt och förtvivlat på mig när jag tar vattenflaskan ifrån honom. Men så fort han får i sig någon större mängd kommer det upp igen. Åh, vad jag önskar att jag kunde ta hans sjukdom istället. Lilla Böna!

Nu håller vi bara tummarna för att vi andra slipper.

Bjuder på en ett års gammal bild på prinsen. Så liten och pluttig!


Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken vacker liten prins:)

2013-04-05 @ 10:59:59
Postat av: Leos mamma

Åh underbart söt!!! Krya på er!!

2013-04-05 @ 17:46:36
Postat av: Nina

Krya på dig Fabian!

2013-04-08 @ 09:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0