Och så lite VAB. Igen.

Vi är mer sjuka än friska här hemma just nu. Precis när jag började känna att min hemska förkylning var på väg bort, och barnens hosta lättat något, så blev Fabian hemskickad från förskolan igår för att han kräkts. Suck...

Det hade visst inte kommit så mycket och han har inte visat några tecken här hemma på att han skulle vara magsjuk. Så jag hoppas och tror att det var nåt annat!

Har hur som helst bunkrat upp med blåbärssoppa och coca cola, ifall kräksjukan skulle drabba oss alla...

Idag blir det alltså en hemmadag med mina små. Vi ska försöka julpyssla lite, men baka håller vi oss nog ifrån. Känns lite onödigt att förpesta pepparkakor och lussekatter med eventuella magsjukebaciller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0