Benjamin funderar.

Igår var alltså min första arbetsdag på nya stället. Kändes ovant, annorlunda men kul!

Mina killar hade en fantastisk dag på hemmaplan. Mys hemma och middag hos mina föräldrar innan de hämtade mig på jobbet kl 19. En låååång första dag och så blir det varje måndag!

Skrutten funderar mycket på det där med jobb just nu. Att mamma jobbar på en förskola har han svårt att ta in och imorse fick jag många frågor om vad barnen på mitt jobb hette och vad de gillar och så vidare.

Idag på samlingen hade han stolt berättat att: "Emelie, vet du vad? Min pappa jobbar på ett jobb! Men min mamma, hon jobbar på en förskola!"

Sötskrutt!

Bjussar på suddig bild på mina pyjamas-killar efter kvällsbadet i söndags. Mys!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Han e ju bara underbar. Ha ha pappa jobbar på ett jobb och inte mamma då... Underbara Benjamin!

2013-01-18 @ 19:37:35
URL: http://ulrikaslillablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0