Pappas gosse!

Imorse körde vi förbi ett köpcentrum.

"vad är det för affärer där?" ville Benjamin veta, varpå jag läste på skyltarna, däribland "Intersport".

"Vad kan man köpa i den affären?" funderade han vidare.

"Kläder och skor och så." svarade jag. "Och grejer man behöver när man ska träna olika sporter. Fotbollar och innebandykkubbor och så.." fortsatte jag.

"Du kanske också kommer vilja träna något när du blir lite större?! Vad skulle du vilja träna för något?" frågade jag och funderade med spänning på om han tänkte sig att han skulle bli Sveriges nya Zlatan, Henke Lundqvist eller Stefan Holm.

"Trummor!" svarade han omedelbart. "Såna stora trummor vill jag träna mig på!"

Pappas kille alltså ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0