Välkommen 2013!

Årets första dag är här. Jag tillbringar den inte bakfull som många andra i år. Istället myser jag med en febrig kille i soffan. Bjuder på saft, fanta och chips. Och kollar på "Rädda Joppe" på tv. Minns ni den? :)

Nyårsafton blev den stillsammaste någonsin. Min syster, Martin och Vincent var här på middag. När ungarna däckat myste vi med vin, godis och sällskapsspel i väntan på tolvslaget. Som sällskap fick vi Benjamin, han somnade febrig och vaknade ledsen och ville hänga med oss i soffan. Följde med mig och Daniel ut på tolvslaget och kollade på raketer. Läskigt, tyckte han!

Önskar er en god fortsättning på det nya året.

Kram


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Just det... Joppe, den hade jag fullständigt förträngt.

2013-01-01 @ 23:14:11
URL: http://ulrikaslillablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0