En sån där extra trevlig vecka.

Söndag idag och veckans sista dag. Halva juni har gått - hur gick det till? Har iallafall haft en sån där extra bra vecka.

I torsdags mötte jag upp vännen Sandra efter jobbet. Gick till vårt gamla kvarter och käkade tapas, fantastiskt gott! Och så vidare till nästa uteservering för babbel i några timmar till. Älskar känslan av att allt känns "precis som vanligt" även om det gått en tid sedan man sågs sist. Det är vänskap det!

I fredags var det Daniels tur att smita iväg till stan. Och jag och barnen fick finbesök till fredagsmyset av Hanna, nyss hemkommen från Australien. Mysigt värre! Ingen av barnen ville förstås somna i vettig tid när vi hade så fint sällskap och när Fabian vaknade igår morse gick han runt här hemma och ropade efter Haaaanna! :)

Igår eftermiddag packade vi in oss i bilen och styrde den mot Lerum och Carro med familj. Männen snickrade staket medan vi roade barnen. Det skiljer drygt ett halvår på våra stora och sju månader på de små och igår var nog första gången som de stora VERKLIGEN hade roligt ihop och lekte ordentligt. Härligt att se! Sedan bjöds vi på monster-stora, fantastiskt goda, hamburgare och så jordgubbar och glass på det. Daniel och Patrik byggde dessutom nästan färdigt staketet, i takt med att årets värsta regn- och åskväder hittade dit, hu!

Som om det inte räckte med trevligheter för denna vecka, så kommer mina föräldrar hit och hämtar barnen idag. De ska låna dem ett par timmar och jag och Daniel tänkte bege oss ner på stan och käka lunch. Ifred. Lyx! :)

Bjussar på senaste favoritbilden, från förra veckan. Just nu önskar jag att sommarn aldrig ska ta slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0