Godnatt måndag.

Måndagar jobbar jag monsterpass på jobbet. Hann pussa Fabian godmorgon innan jag gick imorse, när jag kom hem hade han lagt sig för natten.

Det är lite extra skönt att krypa i säng på måndagar. Först och främst därför att jag är dödstrött. Men också för att tisdagar är en av mina lediga dagar. Ingen stress på morgonen, bara upp och mysa med mina goingar i soffan och äta frukost i lugn och ro.

Ja, inte det att jag inte gillar att jobba alltså, tvärtom så stormtrivs jag! Däremot trivs jag inte med att skynda iväg någonstans om morgnarna...

Fabian har fått sitt ettårsvaccin idag, så jag tippar på att han kommer vara febrig och hängig imorgon. Det blir en mysdag för oss med andra ord!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0