Skön tisdag.

Så var tisdagen snart till ända. Fabian vaknade febrig inatt, men sov sedan gott efter en Alvedon. Benjamin somnade sent igår, trots att han hoppat över att sova middag på dagen, vilket resulterade i sovmorgon! Halv åtta kom han trippandes på sina små fötter och väckte Fabian och mig (jo, det är sant, halv åtta är en kanonbra sovmorgon hemma hos oss!). Bra start på dagen alltså!

Benjamin har roat sig på förskolan och Fabian och jag har myst hemma och passat på att städa lite. Han var minsann inte pigg imorse, satt alldeles stilla med napp och snutte utan nån energi alls. Men efter middagssovning och lunch var han sitt vanliga busiga jag!

Dagen avslutade jag och Benjamin med en tur till ICA, på springcykeln. Lycka! Andra gången han använder den ute och idag fick han upp fart och balans rätt så bra. Min duktiga kille!

Imon väntar jobb igen och sedan ska vi kika på bilstol. Hoppas ni har en bra vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0