Lilla herr bus!

Hört från vardagsrummet igår eftermiddag, strax innan jag och Benjamin skulle sticka till Allum en sväng:
 
"Mamma, jag har tagit på mig kalsongerna nu! Jag är redo att sticka!"
 
 
Kalsonger på huvudet och rumpan bar alltså. Det är grejer det!
 
Och på tal om något annat så bestämde han själv igår kväll att han ville sova med rumpan bar. Utan blöja alltså! Han är ju en vällingälskare av högsta rang, så det har liksom inte varit läge tidigare. Men nu har han plötsligt hållt sig hela natten ändå, flera nätter i rad, så nu tyckte han att det var dags. Min stora kille!
 
 

Kommentarer
Postat av: vincent

nämen, mimmi... (efter en stund)titta, va e dii? huvet?
(jag säger att han har kalsonger på huvudet och frågar om han är tokig)
"mmm... huvet?"

2013-05-29 @ 06:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0