En snabbvända på akuten.

I eftermiddags trillade Fabian på förskolan och slog upp ett jack i läppen. Mestadels invändigt, men ändå såpass stort att vi övervägde om det behövde fixas till av en läkare. Jag ställde in mig på att få tillbringa ett par timmar där, men vi fick vända hem redan efter en snabb koll av sköterskan i receptionen. De kunde inte göra något åt det och hon trodde det skulle läka ihop fint på egen hand. Skönt, tyckte jag! Fabian å andra sidan hade nog gärna stannat en stund till, han ville leka mera med deras spexiga saker ;)

När vi parkerade hemma fick jag absolut inte lov att stiga ur bilen förrän vi lyssnat färdigt på låten som vi dansat loss till. "Efter denna!" sa lilla bönan bestämt. Så så fick det bli :)



Kommentarer
Postat av: Carro

Men lille plutt

2014-01-30 @ 19:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0