Semester.

Som jag längtat. Och nu är den här. Semestern! Efterlängtade, underbara, lediga tid. 

Efter en sjukt hektisk sista vecka på jobbet har jag gått på ledighet i både kropp och knopp. Jag är helt slut i kroppen och hjärnan känns som seg kola. På nåt härligt vis. Nu ska jag bara vara. Spendera tid med de jag gillar allra bäst. 

Att bönan, den lilla stackaren, har prickat in tandsprickning av fyra bamsiga hörntänder (och tillhörande extremt-mega-super-grinigt humör) känns mindre välkommet mitt i ledigheten. Att solen lyser med sin frånvaro känns trist det med, men ändå ganska väntat. Typiskt sommarsvenskt. Vi ska nog se till att få det bra ändå, det är jag säker på. 

Kolla bara in denna underbara unge. Han och Daniel kickade igång semestern med att göra egna beten att fiska med. Lyckan var total när de invigde dem. Det här är precis vad jag vill ägna min ledighet åt. Få dela lyckostunder likt denna med min lilla familj och andra runtomkring. Glädjas åt livets små och stora ting!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0