Ett fint avslut.

Denna vecka är min sista på jobbet. Med en sjuk Benjamin (som egentligen är ganska frisk igen) behövs jag på hemmaplan imorgon i form av vab. Denna torsdag blev således hastigt och lustigt min allra sista dag.

Tur att jag laddat med att köpa popcorn till barnen på jobbet redan igår och att jag tog med det där fina alfabet-memory som jag ville ge dem i hejdå-present. 

Tur också att mina fantastiska kollegor hade bestämt sig för att ställa till med avskedskalas idag, istället för imorgon. En fantastiskt god kaka väntade i personalrummet ihop med ett fint halsband de köpt åt mig. 

Det blev tårar idag vill jag lova. Både när jag kramade om barn, föräldrar och kollegor. Vilken konstig känsla!

På måndag morgon kliver jag in genom dörren till min nya arbetsplats. En förskola där jag alldeles säkert kommer trivas minst lika bra. Spännande det där. 





Kommentarer
Postat av: A

Lycka till på nya jobbet!

2015-02-01 @ 18:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0