Första besöket på BVC

Idag har vi vart på BVC för första gången. Benjamin betedde sig som den mönsterbebis han är (vi ropar inte hej ännu, men för tillfället verkar han himla nöjd med livet måste jag säga!)

Tanten på BVC var hur gullig som helst, sa att vi hade en sån fin liten pojk. Dessutom slängde hon sig till med att påpeka att mamman och pappan såg väldans pigga och fräscha för att just blivit föräldrar. Man tackar!

Lillgossen har gått upp jättebra i vikt. Hans matorgier verkar med andra ord ha gett resultat. (ja, vad ska man kalla det när någon vill hänga vid tutten i timtal emellanåt, om inte matorgier?) Mamsen kan pusta ut än så länge, det verkar som att hon sköter sig rätt ok!

Kommentarer
Postat av: Carro

Du är grym mamman;)

2009-12-11 @ 20:08:29
Postat av: Lollo

Ha en trevlig jul, Johanna, med din egna familj, jag hoppas den blir bra.

Kramar från Lollo

2009-12-13 @ 15:05:44
Postat av: Annelie

Men, nu har jag ju kollat fem ggr om dan, när får man se den lilla pepparkakan???

2009-12-14 @ 18:23:18
Postat av: Evelina

Hallå? Så upptagna får ni inte vara med att mysa. Vi vill se bilder annars får ni besök snart.

2009-12-14 @ 19:37:01
URL: http://hihater.blogg.se/
Postat av: Evelina

oj, det där lät som ett hot. Det var det nog lite också! Jag saknar honom, dig med lite

2009-12-14 @ 19:37:32
URL: http://hihater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0