Examination!

I eftermiddag skall jag ha opponering på kursens examninationsuppgift. Jag sammanställde alla mina dokument igår kväll - det blev visst 22 sidor text. Behöver jag säga att jag har svårt att hålla mig kort? :) Hon som har granskat mitt arbete har bara behövt läsa 12 sidor, resten är beskrivningar av uppgifter jag gjort på praktiken, jag gissar att hon känner sig ganska nöjd med det...

Hur som helst, igår ringde min kursledare till mig. Jag har tidigare nämnt i bloggen vilken härlig människa hon är, hon uppmärksammar verkligen sina studenter till MAX!!! Vi har haft en del avhopp i vår bagrupp, och den tanten jag skulle opponerat på idag har inte "hunnit" skriva sin examinationsuppgift. (Är det verkligen OK att göra så på Universitetet? Inte om du frågar mig...) Läraren ville därför säga att jag kunde läsa och granska en av de andra gruppmedlemmarnas arbete istället. Innan vi lade på sa hon: "Och Johanna, jag måste bara säga att du hade gjort ett otroligt bra arbete. Jag blev så glad när jag läste det, du har skrivit väldigt fint, och det märks att du fått ut mycket av kursen. Det var verkligen roligt att läsa, du är en väldigt duktig skribent." Jiiiiihooooo! Nu när jag redan fått positiv feedback är jag knappast nervös inför eftermiddagen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0