Scrap-helg!

I helgen fick jag scrappat en hel del, både vid mitt eget pysselbord och hemma vid köksbordet hos mina föräldrar. Så härligt när man får ett riktigt scrapsug! Min söta mamma däremot, fick ägna sig åt att skriva en trist analys i litteraturhistoria istället för att scrappa ihop med mig. Det är visst bara när man är mammaledig som man kan ägna sig åt precis vad man vill, precis när som helst! :)



Tjockismagen för sex veckor sedan!!! Då kunde man inte precis förstå att den skulle kunna växa ännu mer - men det kunde den visst! :)

Det blir mest att jag scrappar layouter till gravidalbumet just nu. Kan tänka mig att jag mest kommer vara sugen på bebisbilder sedan, så jag får passa på med dessa innan skrutten tittar ut! Är säker på att jag kommer vara glad över att ha ett helt album om den första graviditeten i framtiden sedan.

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Fin sida Johanna. Kul att ni kikade förbi i lördag. Du klär värkligen i att vara gravid. Sån söt mage.

Hoppas man får se den lill* någon gång.

Kram på dig.

2009-11-11 @ 22:02:21
URL: http://www.evalena.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0