...

Imorse hade vi invigning för baby-gymmet Benjamnin fick i julklapp. Han hade en lång konversation med de snygga leksakerna som dansade runt ovanför hans huvud. Vilken festlig morgon! Det var bara champagnen och snittarna som saknades. Mamman fick fira med att fotografera sin lilla prins istället.



Jag har fortfarande inte lärt mig att fotografera med nya kameran. Det blir pinsamt nog fortfarande bara "sikta-och-tryck-foton". Men jag har inte ork och tid för annat just nu, huvudsaken är att vi samlar på oss lite fina foton och minnen, ellerhur?

Igår var mina vänner här på kvällsmys. En av dem frågade om mamma-livet är ungefär så som jag hade föreställt mig. Det är det inte. Det är tusen gånger bättre! Jag njuter av att få spendera mina dagar med vår lilla knodd.


Kommentarer
Postat av: carro

Vad mysigt ni har det:) Min mob har pajjat så jag kan inte ringa dig:(. Maila ett lååångt mail men så funkade det inte. Vad har du för mail. Pussa snutt!

2010-01-15 @ 11:13:56
Postat av: Eva-Lena

Stora killen har han blivit.

Trevlig helg!

Kram

2010-01-15 @ 16:43:35
URL: http://www.evalena.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0