Nybliven mamma-makeover!

Innan jag fick en liten knodd, så undrade jag varför i allsin dar mammor envisades med att köpa speciella amningstoppar och liknande. Det funkar väl lika bra med vanliga kläder?! Nu är jag beredd att hålla med dessa mammor :) Visserligen har jag inte inhandlat några trista amningstoppar, men däremot har jag insett att det finns kläder som är lättare/svårare att krångla av sig med en ilsken hungrig bebis i knäet. Mina favorittröjor/klänningar får snällt vänta i garderoben i ett par månader (och då kommer de visst vara omoderna, jag blir nog tvungen att köpa nytt - synd om mig va? hihi).

Men för att känna sig lite snyggare kan man ju alltid pimpa sig själv med fina smycken, eller hur?! Min söta lillasyster bloggar för Zinna som säljer smycken över nätet. Imorse var jag inne och kikade lite, de har hur mycket snyggt som helst! Och billigt dessutom :) Kolla in dessa örhängena tillexempel - jag ska shoppa genast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0