Sköna morgon!

Efter en helt ok natt så har vi legat kvar i sängen länge, länge och bara gosat. Nu har lilleman somnat om bredvid sin pappa, och jag äter frukost. Ifred, utan bebis vid bröstet! Värsta lyxen.

Är det någon som kan tala om för mig hur det brukar gå till när en bebis vänder sig om själv för första gången? Tidigt imorse rullade nämligen Skrutten runt från rygg till mage. I ärlighetens namn tror jag att han bara råkade. Han var så ilsk över att han inte fick mat på sekunden - och låg där bredvid mig och gapade och åmade sig. Och vips så hade han rullat över på mage, och var om möjligt ännu mer irriterad över den försenade frukosten.

Som sagt, han råkade väl antagligen bara, och hade definitivt ingen aning om vad han hade lyckats med. Men ändå. Jag kan väl åtminstone få låtsas som att min bebis är ruskigt kompetent, och lärt sig att vända sig om alldeles på tok för tidigt?!

Daniel hälsar att det fattar väl vem som helst att han inte gjorde det med flit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0