Med vagn - igen!

Nu är syskonvagnen hel och fin igen. Ena däcket gick sönder igår, den har ju ett par år på nacken så den är lite sliten. Vanliga cykeldäck passade tydligen fint, lyckades jag googla fram igår, istället för tillverkarens egna för flera hundralappar. Så nu har Daniel vart en vända på Backaplan och köpt ett nytt för 79 pix! Dessutom har han ordnat med reparation av den andra vagnen, som tydligen går på garantin - skööönt! Så snart är jag två-vagns-ägare igen, hihi.

De äldsta grabbarna sover middag och jag ska fixa lite lunch och göra mig iordning, med Fabian i släptåg. När de vaknar ska vi på dop för William. Benjamin hoppas att han får hälla vatten på hans huvud, men jag tror vi överlåter det åt prästen :)

Skön söndag önskar jag er i trök-vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0