Avvisad!

Det var som ni kanske minns Daniel som skötte inskolningen när Benjamin började förskolan i höstas. Så jag har liksom ingen koll på hur han har det där på dagarna (förutom att han trivs super förstås!).

Därför tänkte jag passa på att vara med en dag innan bebisen kommer, när jag ändå är hemma och är ledig.

Följande konversation utspelades mellan B och mig för ett par timmar sen: "Får mamma följa med dig till förskolan en dag?"

B: "Näe!"

Mamman: "Jo, det kan jag väl få? Följa med och träffa alla kompisar och äta lunch med dig?"

B tittar fundersamt på mig och svarar bestämt: "Nej tack!"

:)


Kommentarer
Postat av: jessica

haha! Vad söt han är! =)

2012-01-28 @ 12:27:04
URL: http://jezziesblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0