Lördag!

Fabian var allt annat än nöjd igår kväll hemma hos Anna, gnällde och skrek om vartannat. Magknip kanske?! Så där satt jag och vaggade och tröstammade kvällen lång, man hänger inte med i samtalen då direkt, haha!

Natten gick i samma tema, lilleman var inte nöjd alls och jag kände mig inte direkt utsövd när vi gick upp imorse. Men efter lugn, god frukost framför nyhetsmorgon och senare en och en halv timmas middagssovning förvandlades jag till mitt vanliga jag igen.

Sedan hann vi gosa ordentligt på egen hand, min yngsta prins och jag, medan Daniel var på jobbet och Benjamin hos mormorn och morfarn. Ett skönt bad fick han sig, en liten fotosession lyckades vi få till och så massor av mamma-bebis-gos.. Mysigt!

Eftermiddagen bjöd sedan på mys och middag hemma hos mina föräldrar. Lördagslyx när den är som allra bäst! När vi styrde bilen mot Gråbo strax före tre längtade jag ordentligt efter mitt stora lilla charmtroll...

(Här skulle det legat en bild på världens bästa Benjamin, men det funkar visst inte av oklar anledning!)

Kram!



Kommentarer
Postat av: annelie

Jodå, jag ser den allt ;)

2012-03-03 @ 21:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0