Storstädning!

Igår morse var Benjamin i badrummet och plaskade lite i vårt handfat.

"Vad gör du?" ropade jag, varpå ungen svarar: "Jag bara grejar lite med denna i hålet!"

?

Han sysselsatte sig visst med att rengöra avloppet i handfatet (välbehövligt, det är jag inte sen med att hålla med om!).

Verktyget han använde var inget mindre än Daniels tandborste!

Jag sköljde förstås bara av den och ställde tillbaka den där den brukar stå. Det man inte vet har man inte ont av, eller vad är det man brukar säga? ;)


Kommentarer
Postat av: Nina

JAG FULLKOMLIGT ÄLSKAR DIN BLOGG!

2012-03-27 @ 17:59:00
Postat av: A

Håller med Nina! Skönt att få skratta ibland! Kram

2012-03-27 @ 19:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0