Ännu en helg.

Har just krupit ner i sängen. Imorgon väntar måndag och ny vecka. Tänk att november snart redan är förbi. Det har varit en mild månad ändå, har det inte? Vi plockade fram barnens overaller och vinterkängor inför morgondagen, det blir premiär och känns som det behövs imon. Hittills har vi bara kört på "höst-kläder". Att plocka fram mina egna varma kängor glömde jag visst, men i tonåren stod man ju och stampade i kylan i tunna gummiskor hela vintern så jag ska nog klara av en dag till ;)

Igår tog jag med mig barnen hem till min syster och sov över. Spontant och mysigt! Eller mysigt är väl fel ord på den sammankomsten, fullt ös från vi kom till vi åkte. Herre jösses, vilka intensiva, busiga och envisa ungar vi har. Och alldeles, alldeles underbara - givetvis. Evelina och jag däckade i varsin säng strax efter att de sista två galningarna somnat. Jag tror vi måste unna oss en barnfri kväll snart, bara jag och hon, så vi orkar med att prata med varandra.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0