Lördag och vårvärme.

Igår var en ljuvligt skön dag här i Göteborg. Värmen kom som från ingenstans, och har hållt i sig även idag. 

Efter morgonbestyren avklarats for Daniel och Fabian ner till Frillesås för byte till sommardäck och mys i trädgården. Benjamin och jag tog bussen ner till stan för att handla present till Daniel som blir 25+ imorgon igen ;) Varsitt par basketkängor blev det till grabbarna också. Vi käkade mc Donalds lunch ute på lejontrappan, jackor fick vi slänga av oss fortare än kvickt, jisses vilken skön värme!

Väl hemma igen skulle Benjamin hem till förskolekompisen Jacob och leka för första gången. Han ville minsann vara där utan mig och hade hur kul som helst tills jag hämtade hem honom igen efter drygt en och en halv timme. Det där med att leka "ensam" med kompisar är något han längtar efter att göra mer. Jag hoppas så att vi finner något nytt boende snart, med lite barn runtomkring så han inte blir så beroende av att vi måste följa med honom överallt. Min stora lilla kille! 

Nu sover barnen gott och Daniel och jag har krupit ner i soffan för att se en bra film. Imorgon väntar födelsedagsfirande, visning i Floda, samt besök hos mina föräldrar.



Att cykla i t-shirt var väl kanske att ta i, men det var tydligen så svettigt annars  ;) Hur skönt som helst att slippa både jacka, överdragsbyxor och mössor iallafall! 


Kommentarer
Postat av: Nina

Vilka härliga vårkillar! puss på er!

2014-03-31 @ 15:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0