da´n före doppareda´n..

bara en enda dag kvar, sen är julen här. vi tjuvstartar redan ikväll med julmys hemma hos mamma och pappa. bingo-lotto blir det nog också minsann. hur kommer det sig att det blir mysigt att spela bingo-lotto bara för att det är dagen före julafton? märkligt :)

fick en så härlig kommentar i bloggen häromdagen. en tjej jag inte känner hade varit inne o kikat hos mig, och lämnat en kommentar om att hon skrattat åt mina skojiga inlägg, haha. inte visste jag att bloggen lästes av "främlingar"! alltid roligt om man kan pigga upp någon annan genom att dela med sig av sin vardag.

här kommer tre julkort till. jag har gjort en hel del liknande, så två av dessa är liftade från förra inlägget kan man säga. eller tvärtom! när man gör mycket kort tycker jag det är skönt att göra så, det är ju tankearbetet som tar längst tid - iallafall för mig! och varför förstöra ett vinnande koncept? :)






till sist, en underbar jul önskar jag er allihop!

kramar från Johanna.


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

God Jul önskar jag dig.

Kram

2008-12-24 @ 12:17:02
URL: http://evalena.blogg.se/
Postat av: Lollo

God Jul till dig själv!

2008-12-25 @ 03:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0