En ny Tomas fotad!

Nu ska jag strax iväg till Gråbo. Det blir firande av mig som fyller 23 idag! :) Väcktes av Daniel imorse, och fick en alldeles egen gitarr i present!!! Jag som sagt ända sedan jag började plugga till lärare att jag vill lära mig spela. Kul! Det ingick en privatkurs också, jag hoppas verkligen han har tålamod nog - hihi.

Jag är vanisinnigt trött just nu, så det blir inte mycket pysslande alls. Men i helgen gjorde jag ännu ett julkort, mittemellan en powernap och intensivt pluggande! Kvalitén på bilden är inte den bästa, men jag hinner inte redigera nu, så håll till godo :)





På söndag blir det julkortspyssel hemma hos mammsen. Då ska också Lisa, min brors tjej, invigas i denna underbara hobby! Efter det har jag förhoppningsvis en hel hög med kort att visa..

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Grattis tjejen!

Fint kort. Skall bli spännande att se fler efter erat pyssel. Tror nog inte att det är svårt att lura Lisa till detta pyssel. Dom flesta faller som furor med en gång.

Kramar i massor

2008-11-18 @ 23:30:41
URL: http://evalena.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ett fint kort till... klart du får låna Tomas skall bara montera den, radion tycker jag själv inte om .

2008-11-19 @ 19:22:17
Postat av: Anonym

PS Ni får gärna låna alla Tomas!! DS

2008-11-19 @ 19:23:47
Postat av: Annelie Andersson

Jättefint kort!

Men hur i jösse namn lyckades du klippa ut honom,

ångrade du dig inte efter en stund?

2008-11-19 @ 20:58:10
Postat av: Johanna

Mamsen: Haha, jag brukar klippa ut när jag sitter framför tvn ibland, den var inte så jobbig som den ser ut :)

2008-11-20 @ 09:49:53
URL: http://fillansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0