Jag har scannat :)

Här kommer ännu ett Tomas kort - i rosa och brunt. Julkort måste inte vara i vanliga julfärger tycker jag!



Jag har faktiskt för en gångs skull använt min scanner. Nu vet jag varför jag inte gör det oftare, jag blir helt enkelt aldrig nöjd! Skrivaren är verkligen hur bra som helst, och skriver ut foton i en kvalité som är tillräcklig för mig åtminstonde. Men när jag använder scannern blir det grumligt på något sätt - men det kanske är så det blir? Jag har redigerat bilden i photoshop (ytterst lite), så denna blev rätt ok ändå även om inte färgerna stämmer till hundra..

Nu laddar jag inför morgondagens tenta. Jag känner att jag har hyfsat koll, är inte så orolig faktiskt. Godkänt borde jag nog kamma hem tror jag! Imorgon kväll blir det födelsedagsmys med mina goa vänner - kul!

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Fint kort. Lycka till med tentan.

Kram

2008-11-21 @ 05:51:36
URL: http://evalena.blogg.se/
Postat av: Hanna The one Andersson

hohoh!! ett julkort jag verkligen gillar!

du ska se min inhandlade jultags å du kommer förstå! i år blir de bara julklappar i brunt inslags papper med halmsnören och söta små jultags! nä halmen va å ta i men du förstår grejjen! jaha, tenta?? de va nån intelligent person som sa till mig att man inte har mkt tentor på lärarliinjen, ja borde helt enkelt inte lita på folk... lycka till love så ses vi imorrn!!

2008-11-21 @ 10:56:25
URL: http://hannamaria.bloggsida.se
Postat av: Lollo

Säger bara,,, kram på dig!!!!

Lollo

2008-11-24 @ 12:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0