2 veckor!

Jag kan knappt fatta det, vår lilla Skrutt har redan hunnit bli två veckor. Tiden går galet fort, han kommer få basröst innan jag hinner blinka om det fortsätter i denna takten! (Ni ska snaaaart få se fler bilder, det hinns inte riktigt med mellan alla amningsstunder bara!)

Lilleman och jag firade 2 veckors-dagen med att traska ner till ICA för att handla blöjor för en hel förmögenhet. När vi skulle betala passade en dam på att knö sig före oss i kön (jo, det är sant. hon klämde sig mellan barnvagnen och mannen före, medan jag kastade ett blixtsnabbt getöga på något trevligt i hyllan bakom mig!).

Jag skulle just säga ifrån när jag fick syn på vad hon höll i handen. Ett styck paket med extra fiberrika knäckebröd. Det är väl klart att hon tog sin chans att smita före i kön. Hon hade förstås fått förstoppning, och hade bråttom hem för att lätta på trycket. Stackars lilla dam.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Plutten=)

Du vet la hur kärringar kan vara, hoppas hon fick magknip när "knäcket" börja verka;)

2009-12-14 @ 20:24:23
Postat av: Carro

Plutten=)

Du vet la hur kärringar kan vara, hoppas hon fick magknip när "knäcket" börja verka;)

2009-12-14 @ 20:24:47
Postat av: Annelie

Konstigt att du fick såna associationer av ett knäckebrödspaket,men, på sig själv känner man andra :)

2009-12-14 @ 20:42:46
Postat av: Eva-Lena

Ja tiden går fort så fort man fått barn.

Ha en bra dag.

Kram

2009-12-15 @ 06:28:41
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: Lavsund

hahaha ja hur kan man knö sig före i kön!!!!! de e ju en dödssynd i sverige!! (nästan);) vill komma och hälsa på er snart igen=)

kram

2009-12-15 @ 20:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0