Blogg-design

Just det, är det någon som kan tala om för mig hur man gör en egen header (heter det så?) till bloggen? Jag var inte nöjd med hur bloggen såg ut förut, eftersom jag inte lyckades ändra typsnittet i mina inlägg. Texten blev ju fruktansvärt liten, inte läsvänlig alls. Det verkar inte som att man kan ställa in typsnittet själv om man väljer en befintlig stilmall på bloggen. Men, jag känner mig ganska nöjd med denna, åtminstonde för ett tag - men bara om jag lyckas få bort/byta ut bilderna längst upp. Detta är knappast en modeblogg, hihi.

Hjälp mottages gärna!

Kommentarer
Postat av: Joakim Börjesson

Kanske denna funkar?

Postat av: Anonym

Postat av: annelie

Du hittade väl inte på den själv, Joakim?

Det hade varit likt dig....

Kram

2009-01-21 @ 20:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0