Och så ett litet skojigt samtal..

Hihi, jag kom just på att jag bara måste berätta om dagens största skratt. Jag pratade med en av mina killkompisar på telefon idag (inga namn nämnda), som precis har gjort slut med sin tjej. Han har det väldigt eländigt förstås, och det var självklart inte det som var det roliga med samtalet. Nu, två veckor efter att de gjort slut, har han fått för sig att han vill ha henne tillbaka. Han ringde för att berätta att hon skulle hämta sina saker imorgon medans han var på jobbet, och ville fråga mig om det var en dum idé att han hade köpt blommor till henne. Som något slags desperat försök att få henne att inse att hon vill ta tillbaka honom också. Hur som helst, vi pratade en lång stund om hur han skulle göra, och i slutet av samtalet slänger han ur sig:
"Vad fasen, hon får dom, nu ligger de iallafall här på bordet i nåt fult jävla papper!"
- "Du menar väl inte på allvar att de fortfarande ligger kvar i pappret, köpte du inte dem för flera timmar sen?"
(Total tystnad i luren). 
-  "Hur sjutton vill du att hon ska tolka en vissen bukett blommor? Har du inte satt dom i vatten?"
- " ... Va? Måste man det...?"

Jag undrar just varför hon inte ville ha honom tillbaka :)

Och ja, jag gav honom egentligen rådet att inte ge henne blommorna, och istället glömma henne. Den bruttan är verkligen inte min typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0