Äntligen lite scrap-tid!

Med massa nya härliga foton från helgen fick jag äntligen lite scarpsug. Bläcket i skrivaren tog slut efter två små ynka foton, men en scrapsida kunde det ju bli iallafall. Gjord efter en tävlingsskiss på Veckans skiss-bloggen. Färgerna stämmer inte helt med verkligheten, speciellt den gröna, men är man kass på att fota layouter så är man :)



Bilderna är på min kusins ruskigt söta dotter, och hennes minst lika söta lilla morbror som hade åtta-årskalas i helgen. (Jag har visst inte bett om lov att lägga ut barnen på bloggen, jag hoppas deras mammor och pappor inte misstycker?!?)

När jag egentligen hade scrappat färdigt, och borde rest mig från röran vid pysselbordet, kunde jag förstås inte låta bli att få för mig att måla dit den tjocka svarta ramen runt om. Inte helt nöjd med den, men vad gör väl det om hundra år?

Kommentarer
Postat av: annelie

Godingar, ja!

Förlåt att jag snodde nästan det sista bläcket i din skrivare :) De korten kom från fuji idag. Riktigt bra faktiskt, kanske ska scrappa nåt till mig själv av dem. Kram Mamma

2009-06-17 @ 22:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0