Kalas-helg!

Igår var vi hos min go´a vän Anna och firade hennes 24-årsdag. Hon hade fixat med mumsig kycklingpaj och massa gott. Det blev förstås lite tittande på Melodifestivalen, precis som i resten av Sveriges vardagsrum! :) Hur som helst så hade jag förstås gjort ett litet kort till henne...



I present fick hon lite blandade scrap-saker. Hon är en av de mest estetiska personer jag känner, så fantastiskt duktig på att teckna tillexempel.. Då måste man ju förstås bli en riktig scrappare också - eller hur? Hihi.

I eftermiddag ska vi på kalas hos min lillebror, som fyller 14 (!!! - hur gammal måste inte jag vara då? Hu, vad åren går...) Hans kort får ni se ikväll..

Hoppas ni haft en härlig helg!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Ja tiden går fort. Michaela är ju redan 12 och då känner man sig som en gammal mamma :) Fast så gamal är jag ju inte :)

Kram

2009-03-15 @ 19:26:12
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: Nina

gud - vad jag längtar tills jag fyller år.

Du kan väl min adress..? =)



puss. / nina

2009-03-19 @ 00:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0