Tjohoo!

Min senaste LO blev veckans val på skissbloggen! Så kul! Nu vill jag skapa mera!

Det gick super igår med barnen, de var verkligen hur snälla och väluppfostrade som helst. När jag kom och satte mig brevid lilltjejen (som precis fyllt sex år) i soffan när hon tittade på bolibompa, så vände hon sig till mig och frågade:
"Går det bra att vi tittar på barnkanalen?" När jag försäkrade henne om att det gick hur bra som helst, tittade hon på mig en stund och undrade: "Johana, är du ung?" Hihi. Och ja, rätt ung är jag väl. Såpass mycket så att jag fortfarande kan roas av bolibompa iallafall ;)

Ikväll skulle jag följt med barnen till operan, där deras mamma jobbar, och titta på genrepet av Romeo och Julia. Var så laddad för detta, men har inte mått alls bra idag. Vaknade med magont, men pallrade mig iväg till skolan ändå för examination. Väl där kände jag mig hur hängig som helst, och spårvagnsfärden tillbaka hem var en riktig plåga. Hemma kräktes jag flera gånger, och hade fruktansvärt ont i magen i sisådär fem timmar. Nu har jag piggnat till igen, men det blir ingen opera för mig ikväll. Vill inte riskera att smitta ner folk, om det nu är magsjuka. Tur man har sin prins här hemma som tar hand om en... Jag hoppas bara mamman lyckades fixa med annan barnvakt..

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Krya på dig Johanna!

Kram

2009-05-29 @ 23:08:03
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: Annelie

Jättefin LO, Johanna!

2009-05-30 @ 09:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0