Gnäll-fia!

Usch, vilket neggo inlägg jag skrev imorse! :) Jag antar att börjat tröttna lite på att vara gravid. Det får man lov att bli, visst? Just nu är jag liksom bara allmänt tjock och trött! Och så längtar vi nåt så vansinnigt efter vår lilla skrutt som snart tittar ut! Nedräkningen har börjat! :) Idag har jag dessutom gosat ännu mer med kusinens lilla tös. Två veckor gammal, och så söt så man spricker. Kan inte fatta att vi snart har en alldeles egen!

Nu har jag precis nattat två små godingar i min säng, har varit barnvakt ikväll. Imorgon ska det pluggas en hel del, och sen hoppas jag hinna med en stund vid scrap-bordet! Hoppas ni haft en härlig helg! Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0