Bloggparty!

Förra helgen blev det som sagt äntligen lite scrappat hemma hos mig :) På nätet pågår ett bloggparty, flera tjejer har scrap-relaterade utmaningar i sina bloggar. Jag tror jag scrappar som allra bäst (eller iallafall mest) när jag blir utmanad på något sätt. Hos Isabell finns en utmaning där man skall altra något, som man har användning för i sin vardag. På mitt scrap-bord ligger ofta en hel del utskrivna foton och jag har länge tänkt att jag behöver en liten låda eller liknande att förvara dem i. Och så fick det bli!



Och så ett foto taget uppifrån:



In och kika på Isabells utmaning ni med vet jag! Där finns även länkar till de andra utmaningarna.

Johanna.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilken söööt!

2009-09-27 @ 12:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0