Mamman bjuder på middag!

Sedan vår matglada gosse föddes har jag inte direkt haft tid att laga till några gourmet-middagar här hemma. Varannan timme begär prinsen mat, och däremellan är inte matlagning det första jag längtar efter. Att duscha prioriteras tillexempel före. Daniel, som inte är ett fan av att stå framför spisen, är därför den som fixar krubbet här hemma numera.  

Men igår när Skrutten var mätt och nöjd i sin pappas knä slog jag på stort och både diskade och fixade middag.



Herregud vad skönt att äntligen få lite utlopp för sin kreativitet! Vilken middag det blev!

Jag kände mig i ärlighetens namn lite som en blandning mellan Gordon Ramsey och Tina Nordström.

Jag kanske ska bli kock ändå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0