Vi tänker använda hennes saker!

Det gick visst inte att locka tillbaka min söta syster till Gråbo med hjälp av förra inlägget. Så vitt jag vet har hon inte slängt sig på första bästa X2000 hem. Hon skriver att vi alla ska flytta upp till Stockholm istället, men det tycker jag verkar lite väl omständigt. Hon har ju hälften av sina grejer kvar här hemma, det blir väldans mycket lättare om hon bara flyttar tillbaka!

Så vad ska vi då ta till för knep, undrar ni?! Jo, vi tänker minsann använda alla hennes fina kvarlämnade saker. Oj, så vi ska slita på dem. Det är bäst hon skyndar sig hemåt!

Till att börja med så ska jag låna hennes fina nagellack:



Sedan tänker jag använda slut på alla hennes 32 parfymer:



(Jag har redan tagit fyra sprut från en av flaskorna längst till vänster, och tycker mig se en markant minskning av innehållet.)

Och så ska jag förstås använda alla hennes 45 fina klänningar hon har i garderoben.



(Klänning lämpar sig alldeles ypperligt för någon som går hemma och gullar med en bebis dagarna i ända. Lite bröstmjälk och bebis-kräks kan pimpa till vilken klänning som helst!)

Och Skrutten då, vad ska han göra för att dra sitt strå till stacken?! Jo, han tänker minsann stjäla hennes allra gosigaste mössa!



Så det så! Se till att pallra dig hemåt nu :)




Kommentarer
Postat av: Maria B

Haha, du är för rolig!!

Nu blir hon väl livrädd och kommer fort som bara den! Benjamin är en söööötis!

2010-02-23 @ 16:20:59
Postat av: Evelina

Åh vad söt han var, han kan få min mössa! Det enda jag saknar just nu är mina skor, men jag klarar mig bra med ett par, har ont i hela kroppen.

2010-02-23 @ 17:43:48
URL: http://hihater.devote.se
Postat av: Evelina

förresten, har du räknat klänningarna på riktigt eller skojar du?

2010-02-23 @ 17:44:53
URL: http://hihater.devote.se
Postat av: Eva-Lena

Du är kul du. Han är söt i mössan.

Kram

2010-02-23 @ 19:10:58
URL: http://Evalena.Wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0